Használhatósági honlap elemzés

A használhatósági honlap elemzés során vegyük figyelembe a webhely webergonómiai tulajdonságait, azaz a webhely használhatóságát.

 

 

keresőmarketing (SEM = Search Engine Marketing) a honlap láthatóságát növeli a keresők (pl. google, yahoo, vizsla) találati oldalain, keresőoptimalizálás (SEO= search engine optimization) alkalmazásával, vagy fizetett hirdetések megjelentetésével.

Keresőmarketing szakembereink a feladata, hogy jól átgondoltan stratégiákat alakítsanak ki a legjobb pozíciók megszerzésére, hosszú távú megtartására és a fizetett kampányok költséghatékony futtatására.


Keresőmarketing


1. Keresőoptimalizálás (SEO= Search Engine Optimization)

A honlap szerkezetét, kódját, tartalmi rendszerét úgy próbáljuk kialakítani, hogy az a keresők találati oldalán a kiválasztott kulcsszavakra minél jobb helyen szerepeljen.

A keresők (pl Google) három dolgot vesznek figyelembe annak eldöntésénél, hogy a beírt keresőszavakat tartalmazó oldalak közül melyiket helyezik előrébb.

  1. A keresett szavak előfordulásának sűrűsége weboldalunkon (kulcsszó-sűrűség)
  2. Minél több, a honlapunkra mutató link, a témához kapcsolódó, abban fontosnak ítélt oldalakról.
  3. A weboldal felépítésének, programozásának keresőbarátsága.

A keresőoptimalizálás lelke a kulcsszó választás. A kulcsszó egy szó vagy kifejezés, amelyet a felhasználó a keresés során megad. A robot ez alapján kutatja fel a különböző webhelyeket, tehát ez alapján találja meg a mi honlapunkat a látogató.

2.

A Pay Per Click (kattintások utáni fizetés) rendszer lényege az, hogy nincs havidíj, vagy megjelenés alapú fizetés. Kizárólag azok után a látogatók után fizetünk, akik rákattintanak a hirdetésünkre, és megnézik honlapunkat. Ez egy hatalmas előny például a hagyományos bannerekkel szemben, ahol a megjelenítés alapján történik az elszámolás.

Az egyes kampányokhoz érdemes hatékony fogadó oldalt (=landing page) készíteni. Így a hirdetésre kattintva nem honlapunk főoldalán landol az érdeklődő, hanem egy olyan oldalon, melyet a hirdetésünkben tett ígéreteknek megfelelően készítettünk el és ahol célunknak megfelelően tudjuk befolyásolni a látogatót.


3. Link- és tartalomcsere, linkmarketing

A linkmarketing alapvetően a más oldalakról a mi lapunkra mutató hivatkozások számának és minőségének a növelését jelenti.

  1. minél több link elhelyezése más releváns oldalakon, portálokon, ami a weboldalunkra vonzza a látogatókat;
  2. alálinkelt kulcsszavak alkalmazása
  3. regisztrálás kategorizált linkgyűjteményekbe, szakmai katalógusokba és egyéb ingyenes helyekre. 
  4. Linkcsere program kidolgozása, elindítása.


4. Versenytárselemzés:

Hasonlítsa össze versenytársa internetes jelenlétét és kovácsoljon az információból üzleti előnyt.

  1. Versenytársak linkpartneri kapcsolatainak felülvizsgálata és rögzítése
  2. Találati listában való megjelenés az általunk megválasztott kulcsszavakra


5. Látogatottság mérés és elemzés

Egy weboldal üzemeltetésének az egyik legfontosabb eleme a honlap látogatottságának mérése és elemzése. Amíg nem tudja pontosan meghatározni, honnan jönnek a látogatói és körülbelül hányan vannak, addig nem lesz képes hatékonyan népszerűsíteni weboldalát és azt sem tudhatja meg, hogy jelenlegi népszerűsítési erőfeszítései milyen eredményt hoznak.

Az keresőmarketing szolgáltatás biztosítja az Ön számára annak a lehetőségét, hogy az élmezőnyben maradhasson.

 

 

Egy szabványos honlapnak számos előnye van:

 

 

Tudtad, hogy ...?

- az internet felhasználók több mint 83%-a elhagyja a honlapot, ha úgy érzi, hogy túl sok klikkeléssel találja csak meg amit keres.

- a látogatók 58%-a nem tér vissza egy honlapra, ahol használhatósági problémákba botlott.

- az esetek 60%-ban az emberek nem találják meg a honlapokon a keresett információt.

- egy átlagos webáruház 79%-kal növelhetné eladásait egy használhatósági átalakítással.


Vissza